20 octombrie 2011

chec marmorat - instelat si parfumat

o felie delicioasa de chec langa un capucino cu scortisoara sau un pahar de lapte cu cacao intr-o dimineata insorita, infasurata in paturica ... ce gand frumos ... abia astept ziua de sambata, fiecare zi de sambata, pentru ca pot sa ma trezesc incet, sa ma rasfat cu un capucino servit pe indelete ... si poate si un mic dejun chiar in pat :)

baby, auzi? asta imi doresc pentru sambata :P


nu cred ca am vorbit pana acum despre el, despre perechea mea, despre prietenul meu cel mai bun, omul care imi e alaturi mereu, omul care-mi zambeste si care imi incalzeste de fiecare data mainile cand mi-e frig! nu e deloc pretentios insa ii place la nebunie chec-ul marmorat! :) ei ... si pentru ca-l iubesc asa de mult si vreau sa-i raspund la dragoste tot cu dragoste i-am pregatit ieri, repede repede un chec, asa cum ii place lui, aromat si parfumat cu miros de portocala si multa ciocolata :)) 

buuuun, gata cu vorba, hai sa revenim la reteta ca doar acesta-i blog de gateala nu de dragosteala :)) 

ingrediente:
150g unt moale (nesarat), 150g zahar fin, 3 oua mari (sau 4 mici), 250g faina, 1 lingurita praf copt si un praf de sare, 2lg lapte dulce, esenta de portocale, 3 lg fulgi de ciocolata sau cacao si cateva bombonele sau zahar pudra pentru decor

se bat ouale cu zaharul si untul pana se omogenizeaza perfect dupa care se incorporeaza faina amestecata cu praful de copt si sarea, amestecand de acum cu o spatula, iar la sfarsit adaugam esenta si impartim compozitia in 2 parti egale, intr-una dintre ele urmand sa adaugam fulgii de ciocolata! 

ungem o tava teflonata cu unt sau margarina si turnam, cu lingura, alternand, din cele 2 compozitii! La sfarsit trecem cu furculita usor prin compozitie, fara sa atingem fundul, pentru a amesteca partial cele 2 culori! Se coace la foc mediu, pana ce se dezlipeste usor de pe margini si trece si testul cu scobitoarea! usor de facut si extrem de savuros! 


ornat cu stelute si pudrat cu zahar pare cazut dintr-o poveste! 

va pup cu drag si va doresc din tot sufletul sa va bucurati de fiecare zi, de fiecare zambet, de fiecare clipa petrecuta alaturi de cine va place voua mai mult si mai mult! 

semnez si-acum c-un mare zambet pe fata caci ... se pare ca o facui mai lata decat vroiam! dadui din casa :)) ei si ce? vorba Madalinei 

hai va pup iar cu si mai mare drag,
A.

16 comentarii:

Lia Maria Grozi spunea...

waw ! ce minunatie de chec gasesc eu aici yumi,yumi, parca-i simt parfumul inbietor...a mai ramas o feliuta si pentru mine ?
Pupici draga mea si o zi superba !

Amoush spunea...

Lia, draga mea, a ramas si ti-o trimit asa virtual astfel incat sa-ti pot insenina aceasta zi frumoasa de toamna ;)

te pup si-ti multumesc frumos pt caldele ganduri! :*

sara & Miki spunea...

O felie langa cafeaua mea merge perfec. Pup si o zi frumoasa!

Unknown spunea...

Draga mea, eu cred ca orice blog de gatela e si de dragosteala. Pai daca n-ai face mnacrea cu dragoste, crezi ca ar mai iesi atat de buna?
Superb checul tau. Cred si eu ca ii place :)
O zi frumoasa sa ai.

Fancy Cake spunea...

Pentru acest chec meriti, cu siguranta, un capuccino dulce, dulce servit...cum vrei tu:-)
Pupici

Amoush spunea...

Sara & Miki, sper ca deja te-ai servit :)) ca daca stai dupa mine :))
te pup si eu


Brindusa, sa stii ca ai mare dreptate! te imbratisez cu drag :*


Fancy Cake, asa m-am gandit si eu :)) si daca e si cu un praf de scortisoara si vanilie ... a meritat osteneala :))
te pup si eu cu mare drag!


o zi frumoasa fetelor, plina de zambete si de pupici :*

Bonjour spunea...

Ce bine arata si miroase........

Amoush spunea...

Dan & Ionela multumesc! va pup cu drag!

pansy spunea...

checul e fain acuma io nu stiu ce meriti,dar poate o executie dupa reteta ta ar fi ideal !

Amoush spunea...

Pansy esti o draguta si jumatate! te pup cu mare drag! ;)

foodie @ Tasting Spot spunea...

i like your food pictures and want to invite you to try out tastingspot.com. it's for anyone that just wants another place to submit photos and share it will other foodies.

Amoush spunea...

Dear Foodie @ Tasting Spot, many thanks for appreciation and invitation! means a lot to me!
the best regards dear! :*

sarah spunea...

arata foarte bine si sunt sigura ca are un gust divin.pup

Retetele lui Ari spunea...

deci checul asta e super rapid si arata grozav .. imi place ca nu-s albusuri de batut :D

Amoush spunea...

Sarah, multumesc! e intr-adevar foarte bun! te pup draga mea!

Ari, multumesc! la inceput, asta m-a atras si pe mine :)) pupici

Cristina spunea...

Arata superb!