31 iulie 2011

rosii cu oua gratinate

mi-era o pofta de ceva bun, dar nu stiam ce sa fac ... insa mi-am adus aminte de reteta Violetei (care mi-a placut foarte mult) si de faptul ca bunica ne facea o gustare delicioasa, imediat dupa ce scotea painea din cuptor :P in fiecare zi de joi din vacanta mare :))


ingrediente:
rosii, oua, condimente si 1 lg ulei

am taiat rosiile rondele subtirele si le-am asezat intr-o farfurie (rezistenta la coacere), am condimentat cu busuioc tocat marunt, putina sare si am spart oula direct peste rondelele de rosii!



se baga la cuptor, la foc iute pana se rumenesc putin ouale! 



























merge de minune si cu ouale batute, asa cum am facut a doua portie :) 

e atat de simplu de facut si atat de gustoasa ...
preparatele simple si care nu stau foarte mult pe foc sunt deosebite, delicioase si sanatoase, chiar si pentru cei mai pretentiosi musafiri! 

pofta buna si va pup cu drag,
A.

2 comentarii:

Caietul cu retete spunea...

Wow, demential arata, musai le fac si eu cat mai curand. Si ca sa vezicoincidenta ca am si doua forme Emile Henry exact ca ale tale. Am vrut de curand sa fac creme brulee dar nu mi-a iesit, uite in felul asta nu ma gandisem sa le folosesc

Amoush spunea...

Violeta ma bucur tare mult ca-ti place!
si eu am luat formele tot pentru creme brulee :)) insa nu am apucat pana acum :))

am mai facut in aceste forme si legume cu peste, cate o portie, gata de servit ;)

te pup cu drag,
Amoush