7 august 2011

mamaliga cu rosii la cuptor

dragii mei

weekendul acesta am avut in plan sa fac mamaliga :)) insa nu asa oricum, cu toate ca e buna in toate formele, ci la cuptor, cu rosii! Zis si facut, caci altfel nu se putea!


















Ingrediente:
500g malai, 3 lg unt, sare, ceapa, rosii si condimente (patrunjel sau busuioc si un picut de oregano)

am facut o mamaliguta un picut mai tare decat de obicei, in care am adaugat si 1 lg unt pentru o aroma deosebita! intre timp am pus si cuptorul la incins, foc mediu sau treapat din mijloc!
















separat am calit, in restul de unt, o ceapa mica alba si 2 fire de ceapa verde cu 5 rosii bine coapte, taiate cubulete, pana s-au inmuiat si patruns bine toate aromele! am condimentat dupa gust, bineinteles ;)

intr-o tava termorezistenta, stropita cu putin ulei, am adaugat cu lingura gramajoare de mamaliga, asa m-am asigurat ca sosul va patrunde pana jos, nu doar la suprafata! Deasupra am turnat sosul de rosii si am dat la cuptor pana s-a rumenit un picut!

a fost extraordinara si o voi repeta cat mai curand!

va pup cu drag,
A.

Niciun comentariu: